10 Φεβ 2008

Υποτροφίες για μεταπτυχιακά από την PwC

H PwC προσφέρει ένα μεγάλο αριθμό υποτροφιών για μεταπτυχιακές σπουδές τόσο σε προγράμματα πλήρους όσο και σε μερικής φοίτησης, στα ακόλουθα αντικείμενα:

  • Executive MBA (part-time)
  • MBA in Human Resources (part-time)
  • Economics (full-time)
  • Business Management (full-time)
  • Information Technology (full-time)
    Specific fields of study: IT Security, Risk Regulation, Internal Audit, Finance, Banking, Management, HR
Ημερομηνία υποβολής δικαιολογητικών: 28/2/2008

35 σχόλια:

  1. KALISPERA.EIMAI FOITHTHS STO PANTEIO PANEPISTHMIO STO TMHMA KOINWNIKHS ANTHRWPOLOGIAS.EIMAI TWRA 5 ETOS KAI TO SEPTEMBRH NOMIZW THA EXW TELIWSEI.THELW NA KANW METAPTYXIAKO STO HR.TI DYNATO THTES YPARXOYN?PWS MPORW NA TO PSAXW?POSO EINAI PERIPOU TO KOSTOS?EYXARISTW..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Epikoinonise mazi mou sto inikol@aueb.gr gia na sou po 2-3 pragmata.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. teleiwnw kai egw apo poanteio to fevrouario. tmhma psyxologias.. exw hdh endiaferthei k rwthsei g t metaptuxiako sthn asoe, ekeino omws pou me apasxolei einai to score sto g-mat.Ontas mathitria apo thewritikh kateuthunsh den einai katholou eukolo gia mena.. exw akousei oti t ena part omws einai exetash agglikwn ,to opoio moy exeis dwseis elpides xana...mporw na vasistw ekei pistevete? eyxaristw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με λίγη προετοιμασία δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα. Αλλά και το 550 να μην φτάσεις εγώ σε συμβουλεύω να κάνεις αίτηση έτσι κι αλλοιώς ειδικά αν έχεις Proficiency και καλό βαθμό πτυχίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. kalispera eimai texnolofos mhxanikos,exaskw to epaggelma edw kai 3 xronia kai me endiaferei na kanw metaptyxiako sto HR.Mporeite na me enhmerwsete sxetika me to an yparxoun metaptyxiaka HR sthn Ellada kai se poio idryma kai poies oi diadikasies eisagwghs;;

    eyxaristw ek twn proterwn

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το μοναδικό μεταπτυχιακό σε αυτό το αντικείμενο σε δημόσιο πανεπιστήμιο βρίσκεται στο Οικονομικό Παν/μιο Αθηνών (http://www.mbc.aueb.gr/hrm/).
    Εκεί θα βρείτε όλες τις σχετικές πληροφορίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα,
    Εχώ τελείωσει το τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Ο.Π.Α (πρώην Α.Σ.Ο.Ε.Ε)με βαθμό πτυχίου 7 και θέλω να κάνω μεταπτυχιακό στο HR part time,του χρόνου που θα υποβάλω την αίτηση θα έχω 1 χρόνο προυπηρεσία.Έχω πιθανότητες; Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λίγες με μόλις 1 χρόνο προϋπηρεσία. Είναι τουλάχιστον σχετική με το HR. Γιατί λαμβάνεται υπόψη και αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλημερα, εχω αποφοιτησει απο τη στρατιωτικη σχολη ευελπιδων(ΣΣΕ)το 2009 και ενδιαφερομαι για μεταπτυχιακο στο •MBA in Human Resources (part-time).Το εχουν παρακολουθησει και αλλοι συναδελφοι το συγκεκριμενο μεταπτυχιακο που εχει αμεση σχεση με το επαγγελμα μας και βοηθαει πολυ στη μετεπειτα πορεια μας.ισχυει κατι διαφορετικο σχετικα με την προυπηρεσια στο επαγγελμα μου?ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πράγματι, αλλά όλοι τους έχουν αρκετά μεγαλύτερη προϋπηρεσία. Η ελάχιστη προϋπηρεσία που θέτει το μεταπτυχιακό είναι τουλάχιστον 2 έτη μετά την λήψη του πτυχίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημερα εχω αποφοιτησει απο τη σχολη διοικησης και οικονομιας τμημα τουριστικων επιχειρησεων με βαθμο λιγο λιγοτερο απο 6.5.Εχω δουλεψει ως προισταμενος οροφων στο hotel president κανοντας την πρακτικη μου. Εχω proficiency,ecdl core,δυο μηνες προυπηρεσια κατα τους ολυμπιακους αγωνες στην icap s.a στις πωλησεις λιγα γαλλικα delf και τωρα προετοιμαζομαι για gmat.Υπαρχουν πιθανοτητες να με δεκτουν στο full-time HR προγραμμα τις ΑΣΟΕΕ?Επισης τι score στο GMAT θα ειναι αποδεκτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κωνσταντίνε,
    Έχεις αρκετά χαμηλό ΜΟ. Προσπάθησε για ένα υψηλό GMAT ώστε να σου ανεβάσει τα συνολικά μόρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑνώνυμοςΜαρτίου 21, 2011

    Καλησπέρα, έχω αποφοιτήσει από το τμήμα Οικονομικής Επιστήμης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνων πριν από 4 χρόνια και ενδιαφέρομαι να κάνω μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού.Επειδή δεν έχω προυπηρεσία στο αντικείμενο και αυτό το καιρό δε δουλεύω σκέφτομαι να κάνω αίτηση για το πρόγραμμα Full time.Έχω μέσο όρο 6.61,proficiency και ECDL Core.Με τι βαθμολογία στο GMAT θα έχω ελπίδες;
    Ευχαριστώ για το χρόνο σας κ. Νικολάου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Στο GMAT... εν το πολλώ το ευ.... όσο πιο πολύ τόσο πιο καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑνώνυμοςΜαρτίου 23, 2011

    Καλησπέρα,

    Είμαι απόφοιτος του ΕΑΠ στο τμήμα Ευρωπαϊκού Πολιτισμού (β.πτυχίου 8,20). Έχω proficiency και το ECDL 7 ενοτήτων.Έχω δεκαεπτά χρόνια προϋπηρεσία σε ξενοδοχεία ως επικεφαλής τμήματος.
    Το GMAT είναι αναγκαίο προαπαιτούμενο για την αίτηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. To GMAT είναι απαραίτητο μόνο για το πρόγραμμα πλήρος φοίτησης, όχι για το πρόγραμμα της μερικής φοίτησης, το οποίο φαντάζομαι ότι σας ενδιαφέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα,

    τον φεβρουάριο τελειώνω των γερμανική φιλολογια της Θεσσαλονίκης, και σκέφτομαι να κάνω μεταπτυχιακό στην διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού, αλλά δεν ξέρω και πολλά. Μπορεί να είναι είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό. Μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το μοναδικό στην Ελλάδα είναι του ΟΠΑ http://www.hrm.aueb.gr/
    Στο εξωτερικό υπάρχουν πολλά και καλά στην Αγγλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αξιότιμε Κ. Νικολάου

    Έχω τελειώσει Κοινωνική Ανθρωπολογία και Ιστορία και θα ήθελα να κάνω ένα μεταπτυχιακό. Θα ήθελα την βοήθεια σας, επειδή δεν γνωρίζω και πολλά, σχετικά με το τι κατεύθηνση να ακολουθήσω. Η αλήθεια είναι πως θα ήθελα να ξεφύγω από την ανθρωπολογία και να κατευθυνθώ προς το marketing, human resources.

    Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φοβάμαι μήπως αντιμετωπίσιες δυκσολίες στα καθαρα business μαθήματα (Λογιστική-οικονομικά)... Γιατί δεν κοιτάς τον τομέα της επικοινωνίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα,

    είμαι απόφοιτη του τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων της ΑΣΟΕΕ και ενδιαφέρομαι για το ΜΠΣ στο HRM .Αυτο που με προβληματίζει όμως είναι οτι δεν βλέπω να υπάρχει αντίστοιχη ζήτηση στην αγορά εργασίας. Μηπως με βάση την δεδομένη κατασταση είναι κάπως "αφελές" να βασίσω την επιλογή μου απλά στο τί μου αρέσει;

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν το θεωρώ καθόλου αφελές να κάνει κάποιος αυτό που του αρέσει. Αφελές θεωρώ το αντίθετο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα,

    είμαι απόφοιτη του τμήματος κοινωνικής ανθρωπολογίας και ιστορίας και ενδιαφέρομαι για μεταπτυχιακό το οποίο θα ενισχύσει το πτυχίο μου. Ποιο θα μου προτείνατε να κάνω που να έχει και προοπτικές επαγγελματικής αποκατάστασης?

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αν κοιτάξεετε αυτή την εποχή τις προοπτικές απασχόλησης μόνο, τότε ίσως κανένα... Οπότε πρέπει να κοιτάξετε τι μεταπτυχιακό σας ενδιαφέρει εσάς να κάνετε, που σας ταιριάζει και σας αρέσει. Στην συνέχεια θα έρθουν και οι προοπτικές απασχόλησης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπέρα,

    Δεν είμαι πτυχιούχος κάποιου ΑΤΕΙ, έχω απλά ένα bahcelor σε Computer Science. Εδώ και τρία χρόνια εργάζομαι σε εταιρεία του εξωτερικού που αναπτύσει λύσεις με HR προγράμματα. Θα με ενδιέφερε πολύ ένα μεταπτυχιακό πάνω σε λύσεις HR καθώς ήδη έχω δουλέψει στο τρόπο λειτουργίας των HR τμημάτων. Μπορείτε να μου προτείνετε σχόλες για μεταπτυχιακά δεν με ενδιαφέρει αν είναι αναγνωρισμένα απο το δημόσιο, εφόσον ο κρατικός φορέας τείνει να εξαλειφθεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μιλάτε για Ελλάδα ή για εξωτερικό;
    Στην Ελλάδα υπάρχει μόνο στην ΑΣΟΕΕ (ΟΠΑ) από τα δημόσια παν/μια και αρκετά σε ιδιωτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Kalhspera sas!!eimai tetartoeths foithtria tou Politikwn Episthmvn kai Dhmosias Dioikhshs ths Nomikhs kai 8a h8ela na xerw ti prooptikes exei sthn agara ergasias an kanw ena metaptuxiako panw sto human resourses!axizei h kalutera na kateu8un8w pros to marketing genikotera??oles oi protaseis sas dektes!!
    Sas euxaristw para polu ek twn proterwn gia tis sumboules sas!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Οι προπτικές σήμερα είναι παντού δύσκολες... Για τον λόγο αυτό το βασικό σου κριτήριο είναι ή πρέπει να είναι αν ελκύεσαι από το αντικείμενο.... Τον δρόομο σου θα τον βρεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλησπέρα σας κ. Νικολάου,

    έχω φοιτήσει στο ΤΕΙ Επισκεπτών-τριών Υγείας και εδώ και 4 έτη εργάζομαι σε μεγάλη βιομηχανία στην υπηρεσία Υγιεινής της Εργασίας η οποία εντάσσεται στο HR. Σκέψη μου είναι να κάνω κάποιο μεταπτυχιακό πάνω στο HRM ώστε να βελτιώσω το επαγγελματικό μου backround. Μπορείτε σας παρακαλώ να μου προτείνετε κάποιο μεταπτυχιακό από το οποίο θα αντλήσω μια βασική γνώση πάνω στο αντικείμενο. Ενδιαφέρομαι για Ελλάδα. Σας ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Συνιστώ ανεπιφύλακτα το μεταπτυχιακό μας στο ΟΠΑ: http://www.hrm.aueb.gr/
    Με 4 χρόνια προϋπηρεσία, μπαίνετε άνετα στο πρόγραμμα μερικής φοίτησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σας ευχαριστώ πολύ!

    Ελπίζω να τα καταφέρω και να γίνω δεκτή.

    Μήπως γνωρίζεται το κόστος;

    Και πάλι ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλησπέρα.

    Αποφοίτησα το 1998 από ξενόγλωσση φιλολογία & έχω μεταπτυχιακό στη διδακτική.

    Όλα αυτά τα χρόνια εργάζομαι ως εκπαιδευτικός,(είτε) ως διοικητική υπάλληλος σε πολυεθνικές για 6 χρ.. Έχω ασχοληθεί με θέματα HR σε μερικής απασχόλησης εργασία μου για 2 - 3 χρ..Έχω άριστο επίπεδο ξένης γλώσσας σε αγγλικά και γαλλικά & πολύ καλό σε γερμανικά και ιταλικά.Επίσης, έχω πιστοποιητικό για Η/Υ.

    Χρόνια ενδιαφέρομαι για μεταπτυχιακό HR & λέω του χρόνου να το προσπαθήσω αφού φέτος έχασα τις προθεσμίες.

    Τι ελπίδες λέτε ότι έχω στο ΟΠΑ; Το πλήρους φοίτησης έχει υποχρεωτικές παρακολουθήσεις, φαντάζομαι; Υπάρχει εξ αποστάσεως (αναγνωρισμένο ή όχι στην Ελλάδα) μεταπτυχιακό στην Ελλάδα ή το εξωτερικό;

    Ευχαριστώ θερμά.

    Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Θα σας πρότεινα να κάνετε αίτηση. Το full-time έχει μόνο πρωινά μαθήματα, οπότε δεν είναι για εργαζόμενους. Άλλο τέτοιο (αναγνωρισμένο) μεταπτυχιακό στην Ελλάδα δεν υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Είμαι απόφοιτος του Π.Σ. Ελληνικού Πολιτισμού του ΕΑΠ και τελειόφοιτος της Νομικής Σχολής του Παν/μίου Αθηνών με δεκαεπτάχρονη προϋπηρεσία σε τραπεζικό όμιλο.Ενδιαφέρομαι για μεταπτυχιακό στη διοίκηση ανθρωπίνων πόρων, κατά προτίμηση εξ αποστάσεως.Θα ήθελα την άποψή σας.Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν τέτοια προγράμματα σε μεταπτυχιακό επίπεδο, αλλά μόνο ως κατάρτιση από το ΕΚΠΑ. υπάρχουν όμως σε μορφή μερικής φοίτησης, τόσο στο ΟΠΑ (πρώην ΑΣΟΕΕ) όσο και αλλού (σε ιδιωτικά κέντρα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή